Kerro mielipiteesi puistoruokailusta!

26.6.2026

Puistoruokailu järjestettiin Ehnroosin koulun pihalla kesäkuun kahtena ensimmäisenä viikkona. Kävitkö syömässä tai osallistuitko oheistoimintaan? Kerro meille, miten meni! Lapset voivat vastata kyselyyn aikuisen kanssa.

Kyselyyn vastaaminen vie 1–2 minuuttia. Vastaaminen tapahtuu nimettömästi. Kysely on avoinna 9.8. asti.

Vastaa kyselyyn tästä: Puistoruokailun palautekysely kesältä 2026   (Linkki avautuu Microsoft Formsiin)

Kiitos, kun kerrot mielipiteesi!

Lue myös